
Poznajmy się
Edyta Starzyk
Trener Obsługi Klienta
Trener Sprzedaży z doświadczeniem handlowym
Businesswoman i przedsiębiorczyni z 8-letnim doświadczeniem
Twórczyni marki "Kopalnia Zdrowia" oraz "Senua"
Cześć!
Nazywam się Edyta Starzyk i z wykształcenia jestem socjologiem oraz specjalistą z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi – ukończyłam Uniwersytet Jagielloński w Krakowie. Od 8 lat prowadzę efektywnie swoją firmę oraz rozwijam dwie marki własne. Jedną z nich jest Kopalnia Zdrowia, czyli ekskluzywna drogeria z naturalnym asortymentem (stacjonarna oraz online), którą stworzyłam samodzielnie od totalnych podstaw. Swoją przygodę z tą marką zaczynałam od prowadzenia sprzedaży bezpośredniej, natomiast aktualnie zarządzam stworzonym przez siebie zespołem sprzedażowym oraz Biurem Obsługi Klienta. Z kolei w październiku 2022 r. wprowadziłam na rynek swoją markę produktową Senua, którą sukcesywnie rozwijam i zaczynam tworzyć dla niej nowe struktury sprzedaży. Senua to odpowiedź na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość społeczno-gospodarczo-polityczną oraz potrzeby Konsumentów, którzy coraz częściej poszukują drobnych umilaczy codziennych aktywności. W ramach Senua tworzę produkty, które mają pozytywnie wpływać na zmysły odbiorców i sprawiać, że ich codzienność będzie doświadczana w sposób bardziej wartościowy i uważny (np. pięknie pachnące świece sojowe czy kawy aromatyzowane).
Zdobyte doświadczenie biznesowe, sprzedażowe i menadżerskie pozwala mi optymalnie rozumieć potrzeby przedsiębiorstw w handlu tradycyjnym oraz internetowym – zwłaszcza w sektorze beauty, ale nie tylko.
Od samego początku mojej przygody z własnym biznesem przywiązuję kluczową uwagę do jakości obsługi Klienta - stawiam na proaktywność, relacyjność, wzmacnianie pozytywnych doświadczeń, personalizację i nieustanne doskonalenie procedur. Uważam, że odpowiednio przemyślana,
zaprojektowana i realizowana obsługa Klienta to jeden
z najważniejszych kluczy do rozwoju niemalże każdej firmy. Wychodzę poza podejście Customer Experience i zgodnie z kierunkiem Total Experience zakładam, że drogowskaz do sukcesu tworzy także zaangażowany, lojalny i zmotywowany zespół. Dlatego jako Mentor Sprzedaży zawsze łączę ze sobą te 2 elementy w spójną całość i wdrażam we wszystkie plany szkoleniowe.
Uczę Przedsiębiorców oraz Pracowników działów handlowych, jak :
- budować konstruktywne relacje
- być elastycznym w dynamicznie zmieniającym się świecie
- podnosić efektywność działań z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta
Pokazuję, jak czerpać frajdę z bycia sprzedawcą, przedstawicielem handlowym, managerem sprzedaży czy właścicielem firmy. Pomagam przezwyciężać kryzysy w sprzedaży, tworzyć procedury obsugi Klienta, opracowywać plany naprawcze i rozwojowe.
Według mnie w sprzedaży oraz w obsłudze Klienta najważniejsze są:

Jestem trenerem energicznym, charyzmatycznym i bezpośrednim – cenię sobie otwartość oraz przejrzystość w komunikacji.
Sytuacja handlowo – sprzedażowa w każdej fimie jest inna, dlatego zawsze traktuję ją bardzo indywidualnie.
Najpierw ją wnikliwie analizuję, wyciągam stosowne wnioski
i dostosowuję plan działań do Twojego kontekstu, potrzeb i oczekiwań.
Po to, aby pomóc właśnie Tobie i właśnie Twojej fimie, a nie tylko po to, aby przekazać Ci bezproduktywnie ogólną wiedzę z danego zakresu.
Opinie
Zobacz rekomendacje od moich Klientów:



Napisz do mnie
Kontakt
Skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy o potrzebach Twoich, Twojej firmy czy Twojego zespołu.
Zostaw swój numer telefonu - zadzwonię do Ciebie w przeciągu 24h.
