Napisz do mnie

Szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta

Od samego początku mojej przygody z własnym biznesem przywiązuję kluczową uwagę do jakości obsługi Klienta. Stawiam na proaktywność, relacyjność, wzmacnianie pozytywnych doświadczeń, personalizację oraz nieustanne doskonalenie procedur. Pokazuję, jak czerpać frajdę z bycia sprzedawcą, przedstawicielem handlowym, managerem sprzedaży czy...właścicielem firmy.

Jestem trenerem energicznym, charyzmatycznym i kreatywnym. Cenię sobie otwartość, autentyczność i przejrzystość w komunikacji.

Moje szkolenia opieram o wieloletnią praktykę oraz know-how z zakresu sprzedaży, komunikacji i zarządzania. Stworzyłam je z myślą o wszystkich:

  • właścicielach firm,
  • leaderach, którzy zarządzają zespołami,
  • pracownikach działów handlowo – sprzedażowych (przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, opiekunowie Klientów).

Warsztaty szkoleniowe mogę przeprowadzić dla Ciebie lub dla Twojego zespołu:

  • stacjonarnie - w siedzibie Twojej firmy,
  • online.

Każde szkolenie poprzedzam bezpłatnym spotkaniem konsultacyjnym. Pozwala mi to przyjrzeć się wnikliwie standardom obsługi Klienta oraz procesom sprzedażowym w Twojej firmie. Dzięki temu dostosowuję program szkolenia dostosowany do Twojej branży, grupy docelowej oraz aktualnych potrzeb. Elastyczność to jedna z cech, która definiuje mnie jako skutecznego Mentora.

Główne szkolenia, które prowadzę:

1. Profesjonalna obsługa Klienta i budowanie długofalowej relacji z Klientem

Profesjonalna obsługa Klienta i budowanie długofalowej relacji z Klientem
Z tego szkolenia dowiesz się:
  • Jakie są typy Klientów i jak obsługiwać osoby o różnych typach osobowości?
  • Jakie są motywy zakupowe Klientów i w jaki sposób wpływa to na ich decyzje?
  • Które techniki asertywności są użyteczne w obsłudze Klienta?
  • Z jakich narzędzi komunikacji warto korzystać podczas obsługi Klienta?
  • Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych oraz problematycznych?
  • Jak budować długofalowe relacje z Klientem, wzbudzając zaufanie oraz szacunek?
Techniki szkoleniowe:
  • Wykład informacyjny
  • Ćwiczenia indywidualne oraz grupowe
  • Case study – analizy handlowych studiów przypadku
  • Improwizacje i scenki
  • Dyskusja
  • Wymiana doświadczeń

2. Akademia Sprzedawcy – trening umiejętności sprzedażowych

Akademia Sprzedawcy – trening umiejętności sprzedażowych
Z tego szkolenia dowiesz się:
  • Jakie są mity dotyczące sprzedaży?
  • Jak budować pozytywny wizerunek sprzedawcy?
  • W jaki sposób diagnozować potrzeby i oczekiwania Klientów oraz motywować ich do dokonywania zakupów?
  • Które metody sprzedaży sprawdzą się najlepiej w Twojej firmie?
  • Jak skutecznie argumentować, aby przekonać Klienta do swojej oferty i prezentacji produktu?
  • Za pomocą jakich technik możesz pozyskiwać nowych Klientów?
  • Na czym polega relacyjność w kontakcie z Klientem i jak ją budować?
  • Jak finalizować transakcje i odpowiadać na obiekcje Klientów?
Techniki szkoleniowe:
  • Wykład informacyjny
  • Ćwiczenia indywidualne oraz grupowe
  • Case study – analizy handlowych studiów przypadku
  • Improwizacje i scenki
  • Dyskusja
  • Wymiana doświadczeń
Opinie

Zobacz rekomendacje od moich Klientów:

Szkolenie z obsługi klienta z Panią Edytą to czysta przyjemność. Pełen profesjonalizm. Ogromna wiedza, ciepło i spokój, które posiada Pani Edyta sprawiają, że spotkania z nią gwarantują sukces zarówno w rozwoju osobistym jak i biznesowym.

Katarzyna Mazur i Justyna Bezak - salon kosmetyczny Ona Od Nowa

Spotkania coachingowe z Edytą pomogły mi poukładać wiele spraw, które wydawały mi wcześniej nie do ogarnięcia. Wspólna analiza uświadomiła mi, które z moich wcześniejszych celów są naprawdę istotne. Pozwoliło to wyeliminować zbędne działania, które nie prowadzą do ich realizacji. Dzięki temu oszczędzam czas oraz nie narażam się na niepotrzebny stres i frustrację. Odpowiednio prowadzona rozmowa pozwoliła samodzielnie znaleźć rozwiązania, co zwiększyło moją pewność siebie w działaniu. A wszystko to odbywało się w miłej atmosferze, co ułatwiło poruszanie trudnych tematów. Polecam wszystkim, którzy mają wrażenie, że stoją w miejscu i chcą coś zmienić. Spotkania z Edytą uświadamiają, od czego zacząć i dodają energii na start.

Fizjoterapeuta Andrzej

Od prawie pięciu lat mam przyjemność pracować z Edytą, reprezentując markę kosmetyczną. W trakcie mojej kariery współpracowałem z wieloma firmami, jednak rzadko spotyka się partnera biznesowego o takiej klasie jak Edyta. Jej zaangażowanie i profesjonalne podejście najlepiej oddają wyniki – wartość naszego biznesu rośnie skokowo z roku na rok, mimo że działamy na wyjątkowo dynamicznym i konkurencyjnym rynku. To, co wyróżnia kosmetyczny biznes Edyty, czyli Kopalnię Zdrowia, to zaangażowany zespół, szczera i angażująca komunikacja z klientami oraz ogrom dobrej energii, którą czuć na każdym kroku. Gdyby wszyscy prowadzili swoje firmy tak jak Edyta, świat byłby lepszym i bardziej życzliwym miejscem.

Szymon Fiedorczuk - Sales Manager, Mydlarnia 4 Szpaki

Coaching z Edytą to profesjonalnie poprowadzone bardzo wartościowe spotkania, podczas których odkrywam to, co dla mnie ważne i w którym kierunku chcę zmierzać. Trafne pytania, pomocne ćwiczenia, ważne rozmowy, a wszystko to w bardzo przyjaznej atmosferze. Czas naprawdę dobrze zainwestowany we własny rozwój osobisty. Polecam serdecznie!

Magdalena Waga

Sesje coachingowe czy szkolenia biznesowe prowadzone przez Edytę ociekają profesjonalizmem, lekką atmosferą i co według mnie najważniejsze indywidualnym podejściem do klienta. Niesamowite jest również dla mnie to w jak łatwy i prosty sposób można przekazać, czasami tak złożoną wiedzę, w czym bez cienia wątpienia Edyta jest mistrzem. Każda godzina współpracy z Edytą była godziną, która zbliżyła mnie do wyznaczonych celów. Polecam bardzo serdecznie!

Kacper Mazur

Spotkania z Edytą otworzyły mi oczy na to czym tak naprawdę jest coaching. W pracy z Nią można liczyć na Jej dużą wiedzę, profesjonalizm, empatię i uważność. Zadaje celne pytania dzięki, którym mogłam uporządkować swoje myśli, zrozumieć do czego chcę dążyć i stworzyć konstruktywny plan działań. Efektem sesji było skupienie się na właściwych dla mnie celach i zdanie sobie sprawy z tych, które powinnam odrzucić. Dziękuje Edycie za spotkania, które umożliwiły mi spojrzenie od innej strony na omawiane tematy, wprowadziły porządek i doprowadziły do mojego rozwoju. W razie potrzeby bez wahania i z przyjemnością wróciłabym do Edyty.

Dorota Fistek-Korbut

Praca z Edytą to czysta przyjemność! W niezwykle łagodny i empatyczny sposób towarzyszyła mi przez ostatnie pół roku, wspierając moją wiarę w siebie i pomagając wyznaczyć priorytety w chaosie moich przemyśleń. Dzięki tej współpracy zdobyłam umiejętności, które pomagają mi prowadzić i rozwijać własną działalność, a także śmiało sięgać po marzenia. Gorąco polecam!

Karolina Drygała

Umawiając się na sesje coachingowe z Edytą miałam bardzo dobre nastawienie wynikające ze znajomości profesjonalnego podejścia biznesowego Edyty, jej przedsiębiorczości oraz kompetencji związanych ze współpracą z ludźmi oraz prowadzeniem zespołu. Było to dla mnie ważne z uwagi na to, że cel, z którym zgłosiłam się do Edyty, miał podłoże biznesowe.

Podczas sesji czułam ogromne zaangażowanie i całkowitą uważność, co bardzo cenię, gdyż powoduje, że można z takiego spotkania wynieść dla siebie więcej. Swobodnie podążałam za pytaniami, sama pozostając w dużej koncentracji. Odpowiednia atmosfera swobody połączonej ze skupieniem pozwoliła mi na wyciągnięcie ważnych dla mnie wniosków już podczas pierwszej sesji.

Podobało mi się także wprowadzenie i wyjaśnienie przez Edytę na samym początku, czym jest coaching i na czym polega z nią współpraca - zwłaszcza przedstawienie jego horyzontu i wektoru działania - czyli że będziemy iść do przodu a nie wstecz.

Anna Słupska

Spotkania z Edytą to odkrycia i olśnienia, które prowadzą wprost do działania. Dzięki Edycie i jej towarzyszeniu, odkopałam zarówno swoją potężną blokadę jak i określiłam jak mogę ją zneutralizować, odnalazłam wewnętrzne pragnienie i stworzyłam idealny sposób na to aby je spełnić i jednocześnie pozostać w zgodzie ze sobą. Efekt był taki, że w ciągu tygodnia zrealizowałam ważne dla mnie tematy, które odwlekałam od ponad pół roku. Edyta towarzyszy łągodnie, ale nie pozwala uciekać od tego, co ważne, dzięki czemu nie ma błądzenia i uchylania się od sedna. Jest za to dotykanie czasem trudnych tematów, ale dokłądnie tych, które potrzebują być dotknięte, aby coś zmienić, aby ruszyć i aby uwolnić się od wymówek i wyimaginowanych przeszkód. Przy Edycie nie ma obaw ani wstydu bo jej otwartość i życzliwość otwiera przestrzeń do bycia prawdziwą sobą, bez ocen i osądów, z delikatnością i troską o dobro klienta. Wspaniała była nasza współpraca i życzę każdemu aby trafił w swoim życiu choć raz na taką coachkę jaką jest Edyta.

Magdalena Plewniak - terapeutka i coachka

Edyta świetnie prowadzi sesje 1:1! Po każdym spotkaniu z Edytą można sobie poukładać mętlik w głowie. Praca nad moimi celami przebiegała dzięki Edycie po pierwsze sprawniej, a po drugie doszłam do uświadomienia sobie ważnych dla mnie spraw, o których sama bym nawet nie pomyślała. Z pomocą Edyty mogłam świadomie określić to, co dla mnie najważniejsze, a często nawet ustalenie celu nie jest dla mnie prostą sprawą.

Katarzyna Śliwa
how it works
Napisz do mnie

Kontakt

Skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy o potrzebach Twoich, Twojej firmy czy Twojego zespołu.

Zostaw swój numer telefonu - zadzwonię do Ciebie w przeciągu 24h.

Edyta Starzyk - kontakt

Napisz maila:

edyta@edytastarzyk.pl

Wypełnij formularz kontaktowy:

Administratorem danych osobowych jest firma Edyta Starzyk Live Naturally, ul. Wadowicka 6, 30-415 Kraków. Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z polityką prywatności.