
Szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta
Od samego początku mojej przygody z własnym biznesem przywiązuję kluczową uwagę do jakości obsługi Klienta. Stawiam na proaktywność, relacyjność, wzmacnianie pozytywnych doświadczeń, personalizację oraz nieustanne doskonalenie procedur. Pokazuję, jak czerpać frajdę z bycia sprzedawcą, przedstawicielem handlowym, managerem sprzedaży czy...właścicielem firmy.
Jestem trenerem energicznym, charyzmatycznym i kreatywnym. Cenię sobie otwartość, autentyczność i przejrzystość w komunikacji.


Moje usługi
Pomogę Twojej firmie w:
Audycie jakości obsługi Klienta.
Stworzeniu procedur obsługi Klienta.
Przezwyciężeniu kryzysu w sprzedaży, wdrożeniu planów naprawczych i rozwojowych.
Znalezieniu najlepszych rozwiązań na efektywną sprzedaż Twoich produktów czy usług.
Wdrożeniu nowoczesnych technik sprzedaży oraz pozyskiwania nowych Klientów.
Przygotowaniu do autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Zwiększeniu efektywności komunikacji interpersonalnej (w zespole oraz w relacjach z Klientami).
Moje szkolenia opieram o wieloletnią praktykę oraz know-how z zakresu sprzedaży, komunikacji i zarządzania. Stworzyłam je z myślą o wszystkich:
- właścicielach firm,
- leaderach, którzy zarządzają zespołami,
- pracownikach działów handlowo – sprzedażowych (przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, opiekunowie Klientów).
Warsztaty szkoleniowe mogę przeprowadzić dla Ciebie lub dla Twojego zespołu:
- stacjonarnie - w siedzibie Twojej firmy,
- online.
Każde szkolenie poprzedzam bezpłatnym spotkaniem konsultacyjnym. Pozwala mi to przyjrzeć się wnikliwie standardom obsługi Klienta oraz procesom sprzedażowym w Twojej firmie. Dzięki temu dostosowuję program szkolenia dostosowany do Twojej branży, grupy docelowej oraz aktualnych potrzeb. Elastyczność to jedna z cech, która definiuje mnie jako skutecznego Mentora.
Główne szkolenia, które prowadzę:
1. Profesjonalna obsługa Klienta i budowanie długofalowej relacji z Klientem

- Jakie są typy Klientów i jak obsługiwać osoby o różnych typach osobowości?
- Jakie są motywy zakupowe Klientów i w jaki sposób wpływa to na ich decyzje?
- Które techniki asertywności są użyteczne w obsłudze Klienta?
- Z jakich narzędzi komunikacji warto korzystać podczas obsługi Klienta?
- Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych oraz problematycznych?
- Jak budować długofalowe relacje z Klientem, wzbudzając zaufanie oraz szacunek?
- Wykład informacyjny
- Ćwiczenia indywidualne oraz grupowe
- Case study – analizy handlowych studiów przypadku
- Improwizacje i scenki
- Dyskusja
- Wymiana doświadczeń
2. Akademia Sprzedawcy – trening umiejętności sprzedażowych

- Jakie są mity dotyczące sprzedaży?
- Jak budować pozytywny wizerunek sprzedawcy?
- W jaki sposób diagnozować potrzeby i oczekiwania Klientów oraz motywować ich do dokonywania zakupów?
- Które metody sprzedaży sprawdzą się najlepiej w Twojej firmie?
- Jak skutecznie argumentować, aby przekonać Klienta do swojej oferty i prezentacji produktu?
- Za pomocą jakich technik możesz pozyskiwać nowych Klientów?
- Na czym polega relacyjność w kontakcie z Klientem i jak ją budować?
- Jak finalizować transakcje i odpowiadać na obiekcje Klientów?
- Wykład informacyjny
- Ćwiczenia indywidualne oraz grupowe
- Case study – analizy handlowych studiów przypadku
- Improwizacje i scenki
- Dyskusja
- Wymiana doświadczeń
Opinie
Zobacz rekomendacje od moich Klientów:



Napisz do mnie
Kontakt
Skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy o potrzebach Twoich, Twojej firmy czy Twojego zespołu.
Zostaw swój numer telefonu - zadzwonię do Ciebie w przeciągu 24h.
